| Номер аукціону | BSE001-UA-20251103-39055 |
| Ідентифікатор | 690854ebc762d64353b75251 |
| Дата публікації | 03.11.2025 9:08 |
| Останні зміни | 03.11.2025 9:16 |
| Статус аукціону | Прийняття заяв на участь |
|
Питання
0
|
Відміни
0
|
|
Стартова ціна лота
60 204.00
грн.
(Без ПДВ)
На фінальну суму не нараховується ПДВ
|
|
|
Розмір кроку аукціону
|
602.04
грн. (1,0 %)
|
|
Гарантійний внесок
|
602.04
грн. (1,0 %)
|
|
Реєстраційний внесок
|
340.00
грн.
|
| Розмір винагороди оператора | |
| Лоти виставляються | 1 Лот виставляється вперше |
| Номер лота | 1 |
| Тип процедури | Аукціон англійського типу (Продаж) |
| Мінімальна кількість учасників | 1 |
| Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта | За адресою 49086, Україна, Дніпропетровська область, вулиця Мукачівська, 190 д; з 08.00 до 17.00, тел. +380506037988 |
|
Перелік та вимоги до оформлення документів
Під час подання цінової пропозиції Покупець/Учасник повинен завантажити через електронну систему в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Цінову пропозицію (форма додається). 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (копія). . Після визначення системою Переможець торгів надає Продавцю: 1. Для юридичних осіб: Копію документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції (у випадку, якщо посадова особа, підписуючи пропозицію, діє за дорученням або за наявністю передбачених статутом учасника обмежень керівника щодо укладення договорів). Для фізичних осіб-підприємців: Копію документу, що підтверджує повноваження фізичної особи щодо підпису документів цінової пропозиції від імені Учасника-фізичної особи-підприємця. 2. Для платників ПДВ: - Копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Для платників єдиного податку: - Копія Витягу з Реєстру платників єдиного податку. 3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, завірена підписом учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців). 4. Довідку або витяг Державної реєстраційної служби України з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців, який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента (для юридичних осіб), які містять актуальну достовірну інформацію про учасника, станом на час подання документів замовнику 5. Копія паспорту, завірена підписом учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців). 6. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). 7. Остаточну цінову пропозицію за результатами аукціону (форма додається)
|
|