ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСНИКА НА ЕЛЕКТРОННОМУ МАЙДАНЧИКУ ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА»
Реєстрація на електронному майданчику ТБ «Українська енергетична біржа» проходить у 3 кроки:
Крок 1
Необхідно заповнити наступні поля:
Офіційна коротка назва – коротка назва для юридичних осіб; для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців – прізвище, ім’я та по батькові.
Телефон – потрібно вказати контактний телефон у форматі +380001234567.
Електронна пошта – потрібно вказати діючу електронну пошту, на яку прийде лист-підтвердження електронної адреси.
Пароль
– потрібно вказати унікальний набір латинських символів та цифр у кількості від 8 до 20. Нікому не передавайте Ваш пароль!
Після заповнення усіх необхідних полів потрібно поставити відмітки погодження з умовами Регламенту та Договору приєднання, а також надати згоду на використання персональних даних та натиснути кнопку «Зареєструватися».
Після проходження даного кроку на вказану Вами електронну адресу прийде лист-підтвердження з посиланням, за яким Вам необхідно перейти для підтвердження актуальності електронної адреси. Вас буде спрямовано на 2 крок реєстрації.
Крок 2
Перейшовши за посиланням з листа, надісланого на Вашу електронну пошту, ви перейдете до 2 кроку реєстрації у Вашому особистому кабінеті.
Перш за все Вам необхідно обрати тип участі для Вашого учасника, а саме:
Учасник фінансова компанія – для учасників-юридичних осіб, які є фінансовими установами та внесені до Єдиного державного реєстру фінансових установ, а також для фізичних та юридичних осіб, які мають намір брати участь в аукціонах з продажу прав вимоги за кредитними договорами, доступний функціонал участі в усіх аукціонах, в тому числі з продажу прав вимоги за кредитними договорами.
Учасник юридична особа – для учасників-юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України та які не є фінансовими установами, доступний функціонал участі в аукціонах окрім аукціонів з продажу прав вимоги за кредитними договорами.
Учасник фізична особа – для фізичних осі та фізичних осіб-підприємців, які діють від власного імені та у власних інтересах, доступний функціонал участі в аукціонах окрім аукціонів з продажу прав вимоги за кредитними договорами.
Наступним Вашим кроком буде заповнення блоку інформації про учасника:
У поле ЄДРПОУ необхідно вписати код ЄДРПОУ для юридичних осіб, а якщо учасник є фізичною особою або фізичною особою-підприємцем – ідентифікаційний код або серію та номер паспорта для фізичних осіб.
Коротка назва – коротка назва, наприклад, для юридичних осіб ТОВ «Коротка назва юридичної особи», для фізичних осіб – прізвище, ім’я та по батькові, наприклад Іванов І.І.
Повна назва – необхідно вказати повну назву юридичної особи, наприклад Товариство з обмеженою відповідальністю «Повна назва юридичної особи», для фізичних осіб – повністю прізвище, ім’я та по батькові, наприклад Іванов Іван Іванович.
Далі необхідно заповнити блок адреси:
У полі «Країна» за замовчанням стоїть Україна.
Поштовий індекс – необхідно вказати п’ятизначний код відділення поштового зв’язку, на обслуговування якого перебуває учасник.
Область або регіон – з випадаючого списку необхідно обрати область, в якій знаходиться учасник.
Населений пункт – необхідно вказати назву населеного пункту із зазначенням типу населеного пункту, наприклад місто Київ.
Адреса в населеному пункті – потрібно вказати поштову адресу у вказаному вище населеному пункті у форматі вулиця/провулок/проспект, назва вулиці, номер будинку, за наявності номер офісу/квартири/приміщення.
Зверніть увагу, правильно вказана поштова адреса необхідна для пересилання документів.
Для учасника-фінансової компанії необхідно заповнити поле Фінансова ліцензія.
Для фізичних та юридичних осіб, які для участі в аукціонах з продажу прав вимоги за кредитними договорами обирали тип участі «Учасник фінансова компанія» у цьому полі потрібно поставити «0».
Наступним кроком буде заповнення банківських реквізитів:
МФО – ввести МФО банку, у якому відкрито рахунок на ім’я учасника.
Банк – повна назва банку, у якому обслуговується рахунок учасника.
Рахунок – вказати номер рахунку учасника.
Індивідуальний податковий номер – підлягає заповненню, якщо учасник є платником ПДВ.
Далі потрібно заповнити інформацію про керівника або контактну особу учасника із зазначенням її посади, після чого, натиснувши кнопку «Додати документ», обрати необхідний файл на комп’ютері, та, натиснувши кнопку «Завантажити», додати необхідні для ідентифікації документи:
Для юридичної особи-Фінансової компанії – скановану копію фінансової ліцензії.
Для фізичної особи та фізичної особи-підприємця – скановану копію паспорту та ідентифікаційного коду.
Зверніть увагу, скановані копії документів мають бути кольоровими!
Після виконання усіх вказаних вище дій потрібно натиснути кнопку «Зберегти», яка знаходиться у верхній частині сторінки і, якщо усі дії були виконані правильно, ви побачите повідомлення про збереження змін.
Якщо була допущена помилка при внесенні інформації, необхідно повернутися до потрібного кроку та внести зміни, після чого повторно їх зберегти.
Крок 3
Далі потрібно перейти у розділ «Користувач», в якому вказати прізвище, ім’я та по батькові контактної особи. У поле «Електронна пошта» система автоматично внесе адресу електронної пошти та номер телефону, вказані при проходженні 1 кроку реєстрації.
Після цього потрібно виконати збереження даних, натиснувши кнопку «Зберегти».
ІНСТРУКЦІЯ З ІДЕНТИФІКАЦІЇ УЧАСНИКА НА ЕЛЕКТРОННОМУ МАЙДАНЧИКУ ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА»
Для того щоб прийняти участь в аукціонах Вам потрібно пройти ідентифікацію на Електронному майданчику.
Пройти ідентифікацію можна одним із наступних способів:
Для юридичних осіб:
через отримання банківського платежу у розмірі 9 гривень з розрахункового рахунку юридичної особи за рахунком, сформованим Оператором. Для цього Вам потрібно звернутися за контактним телефоном Оператора та повідомити, що Ви бажаєте пройти ідентифікацію через банківський платіж. Після цього на вказану Вами при реєстрації електронну адресу буде надіслано рахунок на оплату.
шляхом підписання та направлення на поштову адресу Оператора двох екземплярів Договору-оферти у паперовій формі. Актуальну версію Договору-оферти можна завантажити за наступною адресою: https://sale.ueex.com.ua/sPublicOffer.aspx.
Для фізичних осіб:
для фізичних осіб, у яких є відкритий на їх ім’я рахунок в банківських установах України через отримання банківського платежу у розмірі 9 гривень з розрахункового рахунку фізичної особи на рахунок сформований сформованим Оператором. Для цього Вам потрібно звернутися за контактним телефоном Оператора та повідомити, що Ви бажаєте пройти ідентифікацію через банківський платіж. Після цього на вказану Вами при реєстрації електронну адресу буде надіслано рахунок на оплату;
для фізичних осіб, у яких немає відкритого рахунку в банківських установах України – шляхом завантаження в створений Особистий кабінет кольорової сканованої копії сторінок паспорта громадянина України, та копію документа, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України. Для цього Вам потрібно додати скановані копії відповідних документів у вкладці «Учасник» Профілю користувача натиснувши кнопку «Додати документ», після чого обрати потрібний файл на Вашому комп’ютері та натиснути кнопку «Завантажити».
шляхом підписання та направлення на поштову адресу Оператора двох екземплярів Договору-оферти у паперовій формі. Актуальну версію Договору-оферти можна завантажити за наступною адресою: https://sale.ueex.com.ua/sPublicOffer.aspx.
ІНСТРУКЦІЯ З ПОДАЧІ ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ В АУКЦІОНІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА»
Для подачі заявки на участь в аукціоні Вам потрібно:
1. Бути зареєстрованим та ідентифікованим на майданчику ТБ «Українська енергетична біржа». Якщо Ви ще не зареєстровані або не пройшли ідентифікацію на майданчику, радимо Вам переглянути Інструкцію з реєстрації та Інструкцію з ідентифікації учасника, які знаходяться у розділі «Допомога» у нижній частині сторінки майданчика.
2. Знайти аукціон, у якому Ви плануєте взяти участь. В оголошенні про аукціон, за умови виконання пункту 1, Вам буде доступна кнопка «Подати пропозицію»
Зверніть увагу, для участі в аукціонах з продажу прав вимоги за кредитними договорами, у Вашому профілі повинен бути обраний тип участі «Учасник-фінансова компанія» (вказується при проходженні другого кроку реєстрації). Ви можете змінити тип участі у вкладці «Учасник» Профілю користувача. Як це зробити Ви можете переглянути в Інструкції з реєстрації на майданчику, яка знаходиться у розділі «Допомога» у нижній частині сторінки майданчика. Після внесення змін до реєстраційних даних профілю учасника необхідно звернутися до служби підтримки користувачів майданчика для того щоб підтвердити внесення змін.
3. Натиснувши кнопку «Подати пропозицію», Ви перейдете до форми подачі пропозиції, у якій Вам необхідно:
- вказати закриту цінову пропозицію, яка не може бути меншою за початкову вартість лоту. Зверніть увагу, що першим робитиме ставку той учасник, який подав найвищу цінову пропозицію, або, за умови однакових пропозицій, той, що подав її раніше.
- поставити необхідні позначки погодження та підтвердження та натиснути кнопку «Зберегти».
- Після натискання кнопки «Зберегти» у Вас з’явиться можливість створити та переглянути рахунок на сплату гарантійного внеску, натиснувши кнопку «Створити рахунок», яка після натискання зміниться на «Переглянути рахунок». У Вас з’явиться можливість роздрукувати рахунок з вікна браузера за допомогою комбінації клавіш ctrl та P на клавіатурі Вашого комп’ютера, або скопіювати текст для подальшої вставки до текстового редактора:
- Якщо Ви подаєте заявку на участь в аукціоні з продажу прав вимоги за кредитним договором, Вам необхідно прикріпити до заявки скановану копію запевнення у тому, що учасник, від імені якого Ви подаєте заявку, не є боржником та/або поручителем за кредитним договором, право вимоги за яким виставлене на даний аукціон. Для того щоб прикріпити скановану копію запевнення Вам необхідно натиснути кнопку «Додати документ», обрати тип файлу «Документи, що підтверджують відповідність», обрати необхідний файл на Вашому комп'ютері та натиснути кнопку «Завантажити».
- Після цього потрібно натиснути кнопку «Подати на розгляд». Після того, як гарантійний внесок буде зараховано на рахунок майданчика та за умови виконання вказаних вище умов, Вашу пропозицію буде опубліковано, про що Вас буде сповіщено повідомленням в особистому кабінеті та на електронну пошту, вказану при реєстрації.
Для створення нового аукціону потрібно перейти в особистий кабінет, обрати вкладку «Аукціони», після чого натиснути кнопку «Новий аукціон»:
У даній формі з випадаючого списку потрібно обрати тип аукціону: з продажу майна банків, або з продажу прав вимоги за кредитами.
Далі потрібно внести загальну інформацію про лот, який виставляється на торги:
Після цього заповнити наступний блок інформації:
Розмір мінімального кроку аукціону можна встановити як у відсотковому, так і в ціновому значенні, при цьому інше значення вирахується системою автоматично.
Далі потрібно натиснути кнопку «Додати актив»
У поле, яке відкриється потрібно внести усю необхідну інформацію:
Код CAV можна вводити як за першими цифрами коду активу, так і за його назвою.
Також необхідно обрати кількість та одиницю виміру активів (наприклад приміщення площею 200 квадратних метрів), та його місцезнаходження (якщо дана інформація наявна).
За необхідності можна додавати потрібну кількість активів.
Після внесення усієї інформації потрібно повернутися наверх сторінки і натиснути кнопку «Зберегти»:
Аукціон буде збережений як чернетка, Ви можете повернутися до його редагування/публікації у будь-який час, знайшовши йог в пошуку з обраним параметром «Власні»:
Для того щоб аукціон потрапив до ЦБД його необхідно опублікувати, натиснувши кнопку «Опублікувати». Якщо усі дані введено вірно, після публікації аукціону з’явиться посилання на аукціон в ЦБД:
Після створення та публікації аукціону у зазначений час, за наявності не менше ніж 2 поданих заявок, відбудеться аукціон.
Після завершення аукціону система автоматично визначить учасника з найвищою ціновою пропозицію, після чого у Вас буде можливість його кваліфікувати:
Після підписання кандидатом у переможці протоколу потрібно завантажити підписаний протокол, натиснути кнопку «Кандидат кваліфікований (протокол)».
Після повної оплати переможцем вартості предмету аукціону потрібно завантажити потрібний документ (підтвердження оплати) та натиснути кнопку «Кандидат кваліфікований (оплата)».
ІНСТРУКЦІЯ З КОРИСТУВАННЯ ПОШУКОВОЮ СИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОННОГО МАЙДАНЧИКА ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА»
Для зручного пошуку аукціонів, які можуть Вас зацікавити, на електронному майданчику ТБ «Українська енергетична біржа» реалізовано пошуковий механізм з набором фільтрів.
Модуль пошуку доступний зареєстрованим та незареєстрованим користувачам.
Для незареєстрованих користувачів модуль пошуку із стандартним набором інструментів доступний на стартовій сторінці майданчика.
Для користувачів, які зареєструвалися на майданчику ТБ «Українська енергетична біржа», модуль пошуку із стандартним набором інструментів доступний на стартовій сторінці. Модуль пошуку із розширеним набором інструментів доступний з профілю користувача (для цього потрібно авторизуватися на майданчику та перейти у Профіль користувача, після цього перейти у вкладку «Аукціони»).
Пошук потрібних Вам аукціонів Ви можете здійснювати за наступними критеріями:
1. Назва товару – пошук за назвою аукціону. Для пошуку за даним критерієм необхідно ввести назву аукціону або назву активу, який виставлено на продаж у пошукове поле та натиснути кнопку пошуку. За результатами застосування даного критерію пошуковим модулем буде відібрано ті аукціони, в описі або назві яких міститься дана назва.
2. ЄДРПОУ – пошук за кодом ЄДРПОУ замовника аукціону. Для пошуку за даним критерієм необхідно ввести код ЄДРПОУ банку, активи якого Вас цікавлять у пошукове поле та натиснути кнопку пошуку. За результатами застосування даного критерію пошуковим модулем буде відібрано аукціони, оголошені обраним замовником.
3. Регіон – пошук за регіоном знаходження майна. Для пошуку за даним критерієм необхідно ввести населений пункт, район або область, у якому знаходиться актив, виставлений на продаж. За результатами застосування даного критерію пошуковим модулем буде відібрано аукціони, активи яких знаходяться у вказаному регіоні.
Для зручності користування у пошуковому модулі доступні наступні фільтри:
1. CAV – пошук за назвою або кодом позиції Єдиного Аукціонного Словника (англ. Common Auction Vocabulary). Для пошуку за даним фільтром необхідно ввести перші літери або код категорії майна чи активів, яка Вас цікавлять та обрати з випадаючого списку потрібну категорію, після чого натиснути кнопку пошуку. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони з продажу активів, які належить до обраної Вами категорії.
2. Замовник – пошук за назвою Замовника аукціону (короткою назвою банку, який знаходиться у стадії ліквідації). Для пошуку за даним фільтром необхідно ввести коротку назву або частину короткої назви банку, наприклад ПАТ «Банк Форум» та натиснути кнопку пошуку. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони обраного Вами банку.
3. № аукціону – пошук за унікальним ідентифікатором, який присвоюється кожному аукціону у системі Прозорро.Продажі. Для пошуку за даним фільтром необхідно ввести унікальний номер аукціону (за умови, що він Вам відомий) у поле фільтру та натиснути кнопку пошуку. За результатами застосування даного фільтру за умови правильно введеного номеру аукціону пошуковим модулем буде знайдено лише 1 аукціон.
4. № ФГВ – пошук за номером лоту. Кожен лот, який виставляється на реалізацію у системі Прозорро.Продажі, має свій кодовий номер. Для пошуку за даним фільтром необхідно ввести номер лоту у поле фільтру та натиснути кнопку пошуку. За результатами застосування даного фільтру та за умови правильно введеного номеру лоту пошуковим модулем буде знайдено один або більше аукціонів. Зверніть увагу на статуси аукціонів, вони можуть бути як неактивними (Продаж завершено,Торги не відбулися, Торги відмінено), так і активними (Період прийому пропозицій, Аукціон, Кваліфікація). Подати пропозицію можливо лише до аукціону зі статусом «Період прийому пропозицій».
5. Дата – пошук за датою оголошення аукціону, датою завершення прийому пропозицій або датою аукціону. Для пошуку за даним фільтром необхідно натиснути кнопку фільтру, обрати з випадаючого списку потрібну подію та обрати у календарі інтервал між потрібними датами. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони, обрана подія у яких відбулась або відбудеться у вказаному часовому проміжку.
6. Бюджет – пошук за початковою вартістю продажу лоту, визначеною при його публікації. Для пошуку за даним фільтром необхідно натиснути кнопку фільтру та ввести у відповідні поля мінімальну та максимальну суми початкової вартості продажу лоту. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони, початкова вартість яких належить до вказаного проміжку.
7. Статус – пошук за статусом аукціону. Для пошуку за даним фільтром необхідно обрати з випадаючого списку «Усі статуси» один із запропонованих статусів. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони, які перебувають у обраному статусі.
Для зареєстрованих користувачів у профілі доступні наступні додаткові фільтри:
1. Регіон – пошук аукціонів, які оголошені Замовником з обраного регіону. Для пошуку за даним фільтром необхідно натиснути на кнопку фільтру та обрати регіон з випадаючого списку. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони, оголошені Замовником з обраного регіону.
2. Відстежую – пошук аукціонів, які відстежуються Вашим профілем. Для пошуку за даним фільтром необхідно натиснути кнопку фільтру та кнопку пошуку. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони, які ви раніше обрали для спостереження.
3. Беру участь – пошук аукціонів, на які Ви подали пропозицію через Ваш профіль. Для пошуку за даним фільтром необхідно натиснути кнопку фільтру та кнопку пошуку. За результатами застосування даного фільтру пошуковим модулем буде відібрано аукціони, на участь в яких Ви подавали пропозицію.
Усі фільтри, окрім фільтру за статусом аукціону можна обирати необмежену кількість разів для того щоб розширити коло пошуку. Щоб деталізувати пошук усі вказані фільтри можна комбінувати та поєднувати між собою.
Для очищення модулю пошуку від попередніх пошукових запитів використовуйте кнопку «Очистити».
ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ПОКУПЦЯ. УЧАСТЬ У ГОЛЛАНДСЬКОМУ АУКЦІОНІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ТБ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА»
Голландський аукціон – це тип електронного аукціону з можливістю покрокового зниження ціни. Ціна продажу знижується на 1 відсоток кожні 5 хвилин, поки не досягне 20% від початкової. Всього кроків понижень у даному аукціоні 80.
Особливістю цього типу аукціону є те, що пропозицію на нього можна подати безпосередньо у день аукціону, але гарантійний внесок учасника повинен надійти на рахунок ТБ «Українська енергетична біржа» до 16.00.
Для того щоб подати пропозицію Вам необхідно бути зареєстрованим на електронному майданчику ТБ «Українська енергетична біржа» та пройти ідентифікацію. Якщо дані умови вже виконано – можна подавати пропозицію на аукціон. Як подати пропозицію на аукціон Ви можете переглянути у Інструкції з подачі заявки на участь в аукціоні. Також зверніть увагу на те, що при подачі пропозиції на голландський аукціон не потрібно вказувати закриту ціну у пропозиції. Оператор електронного майданчика після отримання гарантійного внеску за даним лотом та за умови наявності довідки про те, що учасник не є боржником та/або поручителем за даним кредитним договором, опубліковує пропозицію. Про це Вас буде сповіщено у особистому кабінеті та листом на електронну пошту, вказану при реєстрації. Також Вам буде надіслано посилання для переходу у модуль аукціону. Це ж посилання буде доступне Вам на сторінці поданої Вами пропозиції.
Перейшовши за посиланням Ви потрапите до модуля аукціону. Перш за все Вам необхідно уважно ознайомитися з умовами проведення аукціону та погодитися з ними.
Після цього Вас буде спрямовано безпосередньо на сторінку аукціону. Якщо аукціон ще не розпочався, Ви можете побачити повідомлення про те, що вхід до аукціону на даний момент закритий. Це пов’язано з тим, що модуль аукціону активується безпосередньо перед аукціоном. У цьому випадку просто дочекайтеся його початку.
Якщо аукціон вже розпочався, Ви побачите перелік кроків понижень початкової вартості із зазначенням часу пониження. Поточний крок виділяється червоним кольором.
Після кожного пониження ціни система дає 5 хвилин для того, щоб учасники погодилися з ціною лоту та зробили ставку. Якщо ставку ніхто не зробив – система автоматично переходить до наступного пониження.
Для того щоб погодитися із запропонованою ціною та зупинити падіння ціни Вам необхідно натиснути кнопку «Зробити ставку». Після цього ціна фіксується і голландський етап завершується. Після 16.15 (точний час залежить від часу початку аукціону) модуль аукціону бере паузу тривалістю 5 хвилин та переходить до другого етапу – етапу подання закритих цінових пропозицій Sealed Bid.
Етап Sealed Bid триває 10 хвилин. На цьому етапі усі допущені до участі учасники окрім учасника, який зупинив падіння ціни, роблять свої закриті цінові пропозиції, які не можуть бути нижчими за зафіксовану на першому етапі ціну.
Введіть свою ціну у поле ставки та натисніть кнопку «Зробити ставку». Вашу ставку буде прийнято і буде зараховано після завершення даного етапу. До закінчення етапу Ви маєте можливість змінити Вашу ставку, натиснувши «Змінити» ввівши нову ставку та підтвердивши її.
Закриті цінові пропозиції залишаються закритими до завершення даного етапу. Якщо за результатами даного етапу не було подано жодної цінової пропозиції, переможцем стає той учасник, який зупинив падіння ціни.
Якщо на даному етапі були подані закриті цінові пропозиції, то після його завершення система бере паузу тривалістю 5 хвилин та розкриває подані пропозиції, при цьому імена учасників залишаються закритими до завершення аукціону.
Наступний етап є завершальним: учаснику, який зупинив падіння ціни дається можливість зробити свою фінальну пропозицію, яка повинна перевищувати найвищу закриту цінову пропозицію з етапу Sealed Bid не менше ніж на крок аукціону (1% від початкової ціни лоту). Якщо учасник не бажає підвищувати ціну, то переможцем буде визнано учасника, який запропонував найвищу ціну у попередньому етапі.
Після завершення аукціону усі ставки та імена учасників розкриваються. Зазначаються переможці етапів та червоним кольором підсвічується ставка переможця аукціону.
Після завершення аукціону учаснику буде надіслано протокол аукціону, який протягом 4 робочих днів потрібно підписати та направити Оператору. Також після підписання протоколу необхідно провести повну оплату за придбаний лот та укласти з банком договір купівлі продажу або договір про відступлення прав вимоги за кредитним договором протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу.
Зверніть увагу, якщо Ви подаєте пропозицію на аукціон безпосередньо у день аукціону, існує ймовірність, що на момент входу у модуль аукціону падіння ціни вже може бути зупинено іншим учасником. У такому випадку Вам буде надано можливість зробити закриту цінову пропозицію на Sealed Bid етапі.
ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ПОКУПЦЯ. УЧАСТЬ В АУКЦІОНІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ТБ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БІРЖА»
Доброго дня, шановний Учасник! Ваша пропозиція на участь в аукціоні активована на електронному майданчику ТБ «Українська енергетична біржа». Наступним кроком після подання пропозиції є участь в аукціоні.
Перш за Вам необхідно зайти у свій профіль шляхом натискання кнопки «Увійти» на головній сторінці електронного майданчика ТБ «Українська енергетична біржа».
Відразу Вам відкриється діалогове вікно із назвою «Вхід», у якому необхідно ввести наступні дані:
• Електронна пошта, що є Вашим логіном;
• Пароль
Та натисніть кнопку «Увійти».
Для зручності Ви можете зберегти логін та пароль (згідно до налаштування браузера, який Ви використовуєте.)
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
1. Електронний аукціон є основним етапом процесу електронних торгів, в ході якого учасникам надається можливість робити цінові пропозиції відповідно до Регламенту ЕТС.
2. Час аукціону визначається системою автоматично, при цьому аукціон може бути призначений лише на робочий день і на робочий час.
3. До початку аукціону ні Ви, ні Ліквідатор, ні будь-який користувач системи PROZORRO.ПРОДАЖІ не бачить ні того, хто подав пропозиції, ні загальної кількості поданих пропозицій.
4. Електронна система активує модуль аукціону якщо на лот було подано не менше двох пропозицій.
5. Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які вказані в описі аукціону.
6. Учасник, за допомогою інтерфейсу електронного майданчика, отримує в особистому кабінеті індивідуальне гіперпосилання на сторінку електронного аукціону.
ВАЖЛИВО!
• Якщо в момент закінчення кінцевого терміну прийняття закритих цінових пропозицій не подано жодної закритої цінової пропозицій або їх кількість менша 2 (двох), ЦБД автоматично присвоює електронним торгам статус «Торги не відбулись», автоматично формує та оприлюднює відповідний протокол електронних торгів. (Наприклад, https://prozorro.sale/auction/UA-EA-2017-08-10-000113-a)
• Якщо подано більше 1 (однієї) закритої цінової пропозиції, ЕТС активує модуль електронного аукціону. Всі користувачі мають можливість спостерігати за ходом електронного аукціону в режимі реального часу.
• Якщо за результатами електронного аукціону жоден учасник не зробив крок аукціону, ЕТС автоматично присвоює електронним торгам статус «Торги не відбулися».
1-й крок Перехід за посиланням на аукціон
Для початку перейдіть за індивідуальним посиланням на аукціон, яке Вам було направлено на Вашу електронну адресу та у профіль у розділі «Повідомлення». Також Ваше індивідуальне посилання доступне у Вашому профілі в аукціоні, на який Ви подавали заявку на участь.
Перед початком аукціону Ви побачите таку сторінку:
Модуль аукціону перебуває у статусі «очікування», тобто він ще не розпочався.
15 годин 21 хвилина – це час, який залишився до початку аукціону;
Також вказана ключова інформація про аукціон з продажу - його індивідуальний номер, назва Замовника, предмет продажу.
Оскільки у Вас, як в учасника, посилання для участі в аукціоні індивідуальне, якщо занадто рано перейти за ним, то з’явиться повідомлення «вхід на даний момент закритий». Це пов’язано з тим, що сам модуль аукціону активується за 15 хвилин до початку.
У момент старту модуля електронного аукціону, на індивідуальній веб-сторінці учасника відображається наступна інформація:
• номер електронного аукціону;
• стислий опис активу (майна);
• номер учасника в електронному аукціоні;
• кількість учасників;
• час до початку електронного аукціону та/або ходу подання цінової пропозиції учасника.
У момент початку аукціону система робить паузу 5 (п’ять) хвилин і оголошує раунд.
Електронний аукціон є основним етапом процесу електронних торгів, в ході якого учасникам надається можливість робити цінові пропозиції відповідно до Регламенту ЕТС.
2-й крок Погодження з умовами проведення аукціону
Безпосередньо перед початком аукціону, пройшовши за індивідуальним посиланням Ви побачите повідомлення, у якому вказані основні правила аукціону. Вам потрібно натиснути «Так», після чого Ви перейдете до модуля аукціону.
Особливо зверніть увагу на те, що рекомендується переходити за індивідуальними посиланням через один веб-переглядач (браузер), відкриваючи при цьому не більше двох вкладок одного і того ж самого аукціону.
Після чого, відкриється вікно аукціону, де підтверджено, що ви є учасником та з проханням очікувати початок аукціону.
3-й крок Участі в аукціоні
Перед початком аукціону система бере 5-хвилинну перерву.
У цей час відображається інформація про кількість учасників (без назв, вони іменуються лише Учасник 1, Учасник 2 і т. д.) та їх початкові ставки. У той же час формується черга Учасників за критерієм «Ціна» від найнижчої до найвищої.
Важливо!
Ваша пропозиція обов’язково має підсвічуватись як «Ви». Якщо Ви перейшли до аукціону і бачите лише «Учасник 1», «Учасник 2» і т. д. і не бачите учасника, який іменується «Ви», тоді Ви зайшли як спостерігач і не зможете зробити ставку.
Тож Ваша ставка відображатиметься як «Ви», а відлік часу стосується саме Вашої черги (на малюнку нижче).
Електронний аукціон складається з 3 (трьох) раундів, які проводяться за однаковими правилами.
У кожному раунді учасники протягом 3 (трьох) хвилин, кожен в порядку від менших до більших цінових пропозицій, а при їх співпаданні – від пізніших до більш ранніх, мають право зробити крок аукціону. Відсутність цінової пропозиції протягом 3 (трьох) хвилин від учасника вважається такою, що здійснена у поточному раунді за попередньою ціновою пропозицією цього учасника. Відсутність цінової пропозиції учасника в першому раунді, за умови подання ним закритої цінової пропозиції, яка перевищує початкову ціну/початкову ціну реалізації не менш ніж на один крок аукціону, вважається поданою ним ціновою пропозицією.
4-й крок Особливості подання заявки
Під час раундів аукціону першим збільшує ціну своєї пропозиції (або залишає її без змін) учасник, пропозиція якого була найменшою на етапі подачі пропозицій в попередньому раунді.
Після подачі заявки на збільшення цінової пропозиції учасник має можливість відмінити заявку, але тільки до закінчення своєї черги. (черга кожного учасника на подання пропозиції триває 3 хв)
Зараз проходить другий раунд. З 3 хвилин у Вас залишилось 49 секунд на те, щоб відмінити або змінити свою ставку. Ваша ставка має бути 110 000 грн або вище. Чому саме така сума? Тому що це Ваша ставка 110 000 грн плюс мінімальний крок аукціону 1000 грн (110 000 + 1 000 = 111 000).
Пам’ятайте, Ви можете підвищити свою цінову пропозицію НЕ МЕНШЕ, ніж на крок аукціону. Тобто не менше, ніж на 1000 грн (можете на 1 000, 1 001, 5 000, кратності немає). Наприклад 1 000 грн. + 1 копійка.
Якщо Ви захочете збільшити цінову пропозицію менше, ніж на крок аукціону, то система не дасть змоги це зробити.
Зверніть увагу!
Мінімальний «крок аукціону» ліквідатор вказує під час публікації лоту (це 1% від вартості активу ) і Ви можете його побачити в оголошенні про проведення аукціону.
Ви підвищуєте ціну своєї пропозиції не менше, ніж на крок аукціону по відношенню до своєї попередньої ставки.
Ви можете підвищити ціну своєї пропозиції (в момент аукціону) або залишати її без змін. Якщо Ви не змінюєте свою початкову ставку, Ви все одно вважаєтесь учасником торгів.
Ви можете почати підвищувати на будь-якому з раундів або ж не змінювати ціну своєї пропозиції взагалі.
5-й крок Оголошення результатів
По завершенню третього раунду відбувається оголошення результатів. (Виглядає так, як на малюнку нижче).
На «Оголошенні результатів» відкривається інформація про назви підприємств-учасників аукціону. Також після оголошення результатів відкривається інформація про те, які ціни своїх пропозицій надавали учасники в кожному з раундів, а також їхні початкові ставки.
Переможцем аукціону стає той учасник, у якого пропозиція після завершення аукціону є найвищою (підсвічується рожевим кольором).
Для участі в аукціоні потрібно бути зареєстрованим на майданчику та зняти тестовий режим. У потрібному Вам аукціоні натиснути клавішу «Подати пропозицію», за необхідності вказати закриту цінову пропозицію та проставити погодження з умовами, після чого натиснути клавішу «Зберегти». Створити рахунки та оплатити гарантійний та реєстраційний внески та завантажити необхідні документи. Після виконання всіх дій натиснути кнопку «Подати на розгляд».
Як зареєструватися?
Для реєстрації на майданчику потрібно в інтерфейсі майданчика натиснути кнопку «Зареєструватися» після чого заповнити поля, проставити позначки погодження та натиснути внизу кнопку «Зареєструватися». Далі потрібно у вкладці «Учасник» обрати тип участі, відповідно до нього заповнити всі поля позначені зірочкою (вони є обов’язковими) та натиснути вгорі кнопку «Зберегти». Ваш кабінет буде в стані «Підготовлено». Для проходження ідентифікації потрібно завантажити необхідні документи (копії паспорту для фізичних осіб) або оплатити 9 грн. за ідентифікацію (для юридичних осіб).
Які документи потрібні для реєстрації?
Якщо Ви хочете працювати на майданчику як фізична особа або як фізична особа-підприємець, то для проходження ідентифікації Вам буде достатньо завантажити сканованої копії паспорту та коду. Якщо Ви хочете працювати як юридична особа, то для проходження ідентифікації Вам потрібно підписати та завантажити скановану копію підписаного договору з майданчиком (договір-оферта) або оплатити 9 грн за ідентифікацію з розрахункового рахунку вашої компанії.
Як подати заявку/пропозицію на аукціон?
В актуальному вам аукціоні натиснути кнопку «Подати пропозицію», вказати закриту цінову пропозицію (лише в аукціонах на підвищення ціни) та проставити позначки підтвердження, після чого натиснути кнопку «Зберегти». Створити та оплатити рахунки на оплату гарантійного та реєстраційного внесків, натиснувши кнопку «Створити рахунок» та завантажити необхідні документи. Після виконання всіх дій натиснути кнопку «Подати на розгляд».
Як подивитися приміщення/авто, ознайомитися із документами?
На сторінці з інформацією про аукціон Ви також можете переглянути документи аукціону та завантажені фото майна, що продається. Якщо Вас зацікавить більш детальна інформація Ви можете звернутися напряму до замовника – в описі лоту вказана контактна особа.
Які документи потрібні для участі в аукціоні?
Для участі в аукціоні з продажу об’єктів малої приватизації потрібно завантажити документи в залежності від типу участі учасника. Перелік документів можна переглянути відкривши вкладку «Документи», що знаходиться на синій панелі внизу сторінки майданчика та обравши свій тип участі. Також радимо уважно ознайомитися з документацією аукціону, там можуть бути вказані додаткові вимоги до учасників.
Чи можна оплачувати гарантійний внесок через касу/термінал/з картки іншої людини?
Так, оплата через касу та термінал допускається в усіх типах аукціонів окрім малої приватизації, але в платіжному дорученні обов’язково має бути вказано призначення платежу відповідно до рахунку. Оплата з карти/від імені іншої людини не допускається взагалі.
Де знайти інформацію про дату та час аукціону?
На сторінці з інформацією про аукціон, в розділі «Основні параметри» є перелічені періоди аукціону, там же зазначена точна дата та час аукціону.
Як зайти на аукціон?
Якщо Ви подали пропозицію для участі в аукціоні та були допущені до нього, то в день аукціону вам в особистий кабінет на майданчику та на електронну пошту, вказану при реєстрації, має прийти індивідуальне посилання для участі в аукціоні.
Як проходить аукціон?
Англійський аукціон проходить в три раунди на підвищення ціни. Кожен учасник має три хвилини, щоб зробити ставку. Учасник може залишити початкову цінову пропозицію без змін або ж підняти її не менше ніж крок аукціону.
Голландський аукціон проходить з покроковим зниженням початкової ціни. Система автоматично знижує ціну на крок аукціону. Будь-який учасник, допущений до участі в даному аукціоні може зупинити зниження ціни. Після цього всім учасникам аукціону, крім учасника, що подав цінову пропозицію дається можливість подати закрити цінові пропозиції вищі від поточної ціни лоту. Коли всі закриті цінові пропозиції подані, учасник, що подав цінову пропозицію та зупинив етап покрокового зниження ціни має право однократно зробити цінову пропозицію вищу від поточної ціни лоту не менше ніж на крок аукціону.
Детальніше про участь в аукціоні Ви можете дізнатися у розділі Допомога та на нашому каналі YouTube.
Як робити ставку?
В модулі аукціону в кожному з трьох раундів аукціону учаснику надається три хвилини, щоб збільшити свою ставку на крок або залишити її без змін. Більш детально можете переглянути інформацію в розділі Допомога.
Ціна лота вказана із ПДВ чи без? Чи будуть додаткові витрати?
На сторінці з інформацією про аукціон в підрозділі «Основні положення» вказана початкова ціна лоту, поруч з нею замовник обов’язково вказує чи ціна зазначена з ПДВ чи без нього. Проте, радимо додатково переглянути документи аукціону, так як замовник може в них вказати, що ПДВ буде нараховуватися додатково до ціни продажу.
Що буде із гарантійним внеском у разі перемоги?
Якщо Ви приймаєте участь в аукціоні з продажу майна банків-банкрутів, то з гарантійного внеску буде вирахувана винагорода майданчика, а решта суми повернута переможцю.
Якщо Ви приймаєте участь в аукціоні з продажу державного та комунального майна – з гарантійного внеску буде вирахувано плату за участь в аукціоні.
Якщо Ви приймаєте участь в аукціоні з продажу об’єктів малої приватизації, то гарантійний внесок перераховується в рахунок оплати вартості лоту.
Як повернути гарантійний внесок? В яких випадках він не повертається?
Для того щоб повернути гарантійний внесок потрібно написати заяву на повернення коштів. Переглянути шаблон заяви можна у вкладці Документи на синій панелі інструментів внизу сторінки майданчика. Заяву потрібно роздрукувати, заповнити, підписати та направити нам скановану копію, а оригінал надіслати поштою.
Гарантійний внесок не повертається у випадку порушень з боку учасника, його дискваліфікації, відмови підписувати протокол або договір.
Чи повертається реєстраційний внесок?
Реєстраційний внесок повертається лише у випадку якщо аукціон був скасований.
Скільки складає винагорода майданчика?
Винагорода майданчика розраховується в залежності від регламенту за яким виставляється на аукціон майно. Розрахунок тарифів можна переглянути у вкладці Тарифи на синій панелі інструментів внизу сторінки майданчика.
В які терміни сплачується комісія майданчика?
Винагорода майданчика оплачується після опублікування протоколу в системі, але не пізніше підписання договору.
Коли і куди відправляють оригінали документів?
Оригінали документів по аукціонах з продажу об’єктів малої приватизації просимо Вас надсилати Новою Поштою. Реквізити для відправлення вказані на сторінці подання пропозиції на майданчику. Документи потрібно надіслати до моменту завершення прийому пропозиції за обраним Вами лотом.
В які терміни підписується протокол?
Строк підписання протоколу залежить від типу аукціону в якому Ви приймаєте участь:
Протокол до аукціону по оренді вагонів Укрзалізниці підписується за допомогою Електронного цифрового підпису не пізніше 18:00 год наступного дня після закінчення аукціону.
Протокол до аукціонів з продажу державного та комунального майна має бути підписаний переможцем не пізніше 6 робочих днів з дня, наступного за днем формування його ЦБД.
Протокол до аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації підписується переможцем протягом трьох робочих днів за днем формування його у системі.
Які терміни повної оплати за лот і підписання угоди?
За аукціонами з продажу майна та активів неплатоспроможних банків – оплата протягом 18 робочих днів з дня формування протоколу, договір протягом 20 робочих днів з дня формування протоколу.
За аукціонами з продажу державного та комунального майна – договір потрібно укласти протягом 18 робочих днів за днем формування протоколу.
За аукціонами з продажу об’єктів малої приватизації – договір протягом 30 календарних днів, оплата протягом 30 календарних днів з дня підписання договору.
За аукціонами з продажу майна банкрутів – оплата протягом 10 робочих днів з дня формування протоколу, про придбання майна складається акт, який підписується не пізніше трьох робочих днів після повної сплати переможцем запропонованої ним ціни.
Які особливості аукціонів з продажу необробленої деревини?
Основними особливостями аукціонів з продажу окремих партій необробленої деревини є те, що брати участь у них можуть лише фізичні особи-підприємці та юридичні особи. Для участі необхідно подати заяву та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань України. Для Фізичних осіб-підприємців додатково потрібно додати копію паспорту та картки з індивідуальним податковим номером особи. Детальніше про документи, які необхідно підготувати для участі у таких аукціонах Ви можете дізнатися у розділі Документи.
Розмір винагороди оператора у таких аукціонах складає 1,5% ціни продажу та вираховується зі сплаченого гарантійного внеску переможця.
Реєстраційний внесок залежить від початкової ціни лоту та складає 340, 510 або 1700 грн. Детальніше про розмір винагороди та реєстраційного внеску Ви можете дізнатися у розділі Тарифи.
Які особливості участі в аукціонах з продажу майна банкрутів?
Для участі фізичної особи в аукціоні з продажу майна банкрутів необхідно лише сплатити гарантійний внесок та долучити до пропозиції копію картки з індивідуальним податковим номером особи.
Для юридичної особи необхідно долучити актуальний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань України та копію документа, який підтверджує повноваження представника юридичної особи (наказ/рішення про призначення/протокол обрання).
Винагорода оператора вираховується із гарантійного внеску та варіюється від 2 до 5% від ціни продажу лоту. Детальніше у розділі Тарифи.
Також особливістю цих аукціонів є те, що для того, щоб придбати лот достатньо одного учасника. У такому випадку учасник одразу переходить до етапу кваліфікації, при цьому модуль аукціону не активується. За наявності двох і більше учасників аукціон відбудеться за стандартними правилами. Детальніше про умови проведення аукціонів Ви можете дізнатися у розділі Документи.
Які особливості митних аукціонів?
Основною відмінністю митних аукціонів є фіксована ставка реєстраційного внеску та винагороди оператора (170 грн та 5% відповідно). Детальніше у розділі Тарифи.
Для подачі пропозиції на такі аукціони необхідно підписати заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису та сплатити внески.
Не реалізовані на перших аукціонах товари виставляються на другий митний аукціон зі зменшенням стартової ціни на 25%. У випадку відсутності учасників запускається третій митний аукціон зі зменшенням стартової ціни на 50% від ціни першого аукціону. Якщо ж і третій аукціон не відбувся лот переходить до етапу редукціону – аукціону з автоматичним покроковим зниженням ціни.
Максимальне зниження складає 70% від ціни першого аукціону, але ціна не може бути меншою за суму митних платежів, яка вказується у документації кожного лоту.
Які особливості аукціонів з продажу прав оренди згідно нового Закону України «Про оренду державного та комунального майна»?
Ключовою відмінністю цих аукціонів є те, що ініціювати виставлення цікавого об’єкту оренди на аукціон може бути сам потенційний орендар. Для цього потрібно звернутися до власника або балансоутримувача такого об’єкту оренди із письмовою заявою про включення об’єкту до Переліку першого типу та виставлення його на аукціон.
Для участі в аукціоні необхідно сплатити гарантійний та реєстраційний внески, підготувати певний пакет документів (платіжні доручення та копії паспорту для фізичних осіб та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань України, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та платіжні доручення для юридичних осіб). Детальну інформацію, а також шаблони документів Ви можете переглянути у розділі Документи.
Для того, щоб придбати лот, достатньо одного учасника. У такому випадку учасник одразу переходить до етапу кваліфікації, при цьому модуль аукціону не активується. За наявності двох і більше учасників аукціон відбудеться за стандартними правилами.
Які умови участі у торгах з оренди вагонів?
Розмір грошової винагороди оператора за придбаний лот встановлюється у відсотковому відношенні до ціни продажу та складає 5 (п’ять) відсотків від ціни реалізації, помноженої на кількість вагонів, що міститься у лоті.
Також за участь в електронних торгах аукціонах) після завершення електронного аукціону з учасників справляється плата за участь у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (17,00 грн.).
Інструкція з процедури створення нового об’єкту в переліку об’єктів оренди
Для роботи з переліками Ви маєте бути зареєстровані (тип участі Організатор згідно ЗУ) на майданчику та пройти ідентифікацію (Ваш профіль повинен мати статус «Зареєстровано»).
Для внесення об'єкту оренди перейдіть у вкладку "Об'єкти оренди" та натисніть кнопку "Новий об'єкт", вам відкриється сторінка для заповнення.
Перший блок "Основні параметри"
Тип об'єкту обираєте в залежності від того що саме Ви плануєте передати в оренду, наприклад нерухоме майно.
Тип власності: державна або комунальна
Блок «Рішення про затвердження переліку об’єктів, або про включення нового об’єкта до переліку»
Якщо у Вас наявне рішення - поставте позначку та вкажіть реквізити рішення – назву, номер та дату.
Блок "Організації, задіяні в керуванні об'єктом"
Заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою) у розділі «Балансоутримувач». Аналогічно заповніть розділ «Керуюча організація» - тобто уповноважений орган управління.
У випадку якщо балансоутримувач та керуюча організація співпадають - заповніть лише розділ «Балансоутримувач», при цьому у розділі «Керуюча організація» потрібно обрати лише значення ЄДРПОУ з випадаючого списку «Тип ідентифікації».
Якщо в об’єкта оренди є чинний орендар – зазначте його дані у розділі «Чинний орендар». Якщо чинний орендар відсутній – вкажіть лише тип ідентифікації як і в попередньому розділі.
Блок "Стан погоджень та рішень"
У полі «Тип переліку» з випадаючого списку оберіть:
Перелік першого типу якщо об’єкт оренди підлягає передачі в оренду за результатами аукціону;
Перелік другого типу якщо об’єкт оренди підлягає передачі в оренду без проведення аукціону;
Якщо об’єкт вже передано в оренду або тип переліку не визначено – залиште це поле як є, або оберіть значення «Виберіть значення».
У полі «Статус об’єкту у переліку» оберіть одне із запропонованих значень.
Поле «Стан пам'ятки культурної спадщини» підлягає заповненню якщо об'єкт оренди є пам’яткою архітектури або об’єктом культурної спадщини.
Оберіть значення у полі «Стан державної реєстрації об'єкту» в залежності від фактичної реєстрації права власності на об’єкт. Якщо право власності зареєстровано необхідно вказати реквізити документу про реєстрацію.
Розділи «Погодження балансоутримувача» та «Погодження орендодавця» підлягають заповненню лише якщо такі погодження наявні або є необхідними. Для заповнення потрібно поставити позначку та зазначити назву, реквізити та короткий зміст документу погодження.
Якщо погодження не потрібні – залиште ці поля пустими.
У розділі «Погодження органу управління», якщо наявне погодження з боку уповноваженого органу управління, необхідно обрати одне із значень випадаючого списку полі «Наявність та необхідність рішення» та вказати назву, реквізити та короткий зміст документу погодження.
Якщо погодження не потрібні – з випадаючого списку оберіть значення «Відсутні» та залиште текстове поле пустим.
Розділи «Інформація про згоду на здійснення поточного та/або капітального ремонту орендованого майна», «Рішення про передачу об'єкта на приватизацію», «Рішення про передачу проведення інвестиційного конкурсу» та «Погодження органу охорони культурної спадщини» підлягають заповненню лише у разі наявності відповідних рішень.
Якщо рішення відсутні – залишайте поля пустими по аналогії з попередніми розділами.
Блок «Правила та умови передачі об'єкта в оренду»
З випадаючого списку поля «Спосіб обмеження цільового призначення об'єкта» оберіть одне із значень:
«Окрім зазначеного» - у випадку, якщо дозволяється використання об’єкту оренди за усіма видами цільового призначення окрім тих, які Ви вкажете у полі «Опис обмежень цільового призначення об'єкта»;
«Тільки зазначене» - у випадку, якщо дозволяється використання об’єкту лише за видами цільового призначення, які Ви вкажете у полі «Опис обмежень цільового призначення об'єкта»;
«Без обмежень» - у випадку, якщо будь-які обмеження видів цільового використання відсутні. Поле «Опис обмежень цільового призначення об'єкта» при цьому залиште пустим.
За наявності додаткових умов оренди – вкажіть їх у полі «Додаткові умови оренди майна». Якщо додаткові умови відсутні – залиште поле пустим.
Якщо умовами договору про передачу об’єкту в оренду передбачено можливість передачі об’єкту в суборенду поставте відповідну позначку у полі «Можливість суборенди».
У розділі «Пропонований графік оренди» потрібно зазначити строк оренди, на який об’єкт передається в оренду. Для цього у полях «Пропонована тривалість оренди» потрібно вказати необхідні значення. Наприклад якщо строк оренди складає 5 років – відповідно вказуєте 5 років, 0 місяців та 0 днів. Поля «Графік погодинного використання» при цьому залиште незаповненими.
Якщо ж об’єкт оренди передається в оренду погодинно – необхідно зазначити графік використання для кожного з дня тижня.
Якщо на період оренди об’єкту заплановано заходи, які можуть обмежувати потенційного орендаря у праві користування об’єктом – зазначте їх у полі «Графік запланованих науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів».
Блок «Вартісні характеристики»
Поля «Первісна балансова вартість», «Залишкова балансова вартість» та «Ринкова вартість» є обов'язковими до заповнення. Якщо дані суми вказуються з урахуванням податку на додану вартість – поставте відповідну позначку.
Поля «Дата визначення ринкової вартості» та «Інформація про оцінювача, вартість оцінки, необхідність компенсації оцінки орендарем та суму компенсації» не є обов’язковими та підлягають заповненню лише якщо орендна плата визначалася за результатами проведення незалежної оцінки об’єкту оренди.
Поле «Посилання на пункт Методики розрахунку орендної плати, яким встановлена орендна ставка для запропонованого цільового призначення» підлягає заповненню лише якщо стартова орендна плата визначалася згідно Методики.
У полі «Фактичне значення орендної ставки» вкажіть початкову вартість оренди за один місяць.
«Фактичне значення орендної ставки» - сума оренди за місяць. Якщо сума вказується з урахуванням податку на додану вартість – поставте відповідну позначку.
Блок «Склад об’єкту»
Натисніть кнопку «Додати актив» для того, щоб розгорнути блок складу та властивостей об’єкту оренди.
В полях «Назва об’єкта» та «Опис об’єкта» необхідно вказати коротку назву об’єкта оренди та його основні характеристики.
У полі «Основний класифікатор об’єкта» оберіть необхідне значення з випадаючого списку, наприклад «Нерухоме майно».
У розділі «Розташування» необхідно вказати точну адресу об’єкта оренди. За необхідності вкажіть Код об’єктів адміністративно-територіального устрою України.
Блок «Технічні характеристики»
Вкажіть дані щодо площі об’єкту оренди та його додаткових характеристик шляхом заповнення полів та встановлення відповідних позначок.
Поля блоку «Контактна особа» та «Організація» заповнюються згідно даних з особистого кабінету орендодавця. За необхідності Ви можете змінити дані контактної особи.
Після заповнення усіх необхідних полів потрібно повернутися до верхньої частини сторінки та натиснути кнопку збереження.
У випадку успішного збереження з’явиться надпис на зеленому тлі «Збереження виконано».
Якщо одне, або кілька обов’язкових полів не заповнено, або не обрано значення система замість повідомлення про збереження вкаже на помилку. Поле, або розділ, у якому було допущено помилку, буде виділено червоним кольором. Заповніть поле або оберіть значення відповідно до підказок та повторно виконайте збереження.
Після того, як збереження буде виконано, у Вас з’явиться можливість додати документи до об’єкту. Для цього потрібно опуститися до нижньої частини сторінки та натиснути кнопку «Додати документ», яка знаходиться над блоком «Контактна особа».
Після натискання кнопки «Додати документ» відкриється форма вибору типу документу. З випадаючого списку оберіть необхідне значення, оберіть файл з Вашого комп’ютера та натисніть кнопку «Завантажити». Повторіть дію для додавання кожного з документів, які необхідно опублікувати.
Після додавання усіх документів уважно перегляньте форму об’єкту та виконайте публікацію шляхом натискання кнопки «Опублікувати» у верхній частині сторінки. Після успішної публікації Ви отримаєте повідомлення про те, що публікацію було виконано.
Якщо потрібно внести до переліку декілька схожих об’єктів Ви можете створити копію будь-якого збереженого об’єкту. Після цього буде створено точну копію об’єкту без доданих документів. Скоригуйте інформацію, додайте документи та виконайте його публікацію.
Після публікації об’єкту у Вас буде можливість додавати до нього документи без обмежень по часу та вносити зміни до текстових полів.
Для внесення змін натисніть кнопку «Редагувати» у верхній частині сторінки, внесіть відповідні зміни та натисніть кнопку «Опублікувати».
Для виключення об’єкту з переліку натисніть кнопку «Виключити об’єкт з переліку», завантажте документ, на підставі якого відбувається виключення, та виконайте публікацію.