Для участі в аукціонах з продажу спеціальних дозволів на користування надрами потенційний учасник сплачує гарантійний внесок та завантажує до пропозиції заявку на участь в аукціоні та додаток до неї, а також заяву про непоширення санкцій та про відсутність пов'язаності підписані за допомогою Кваліфікованого електронного підпису.
Документи для участі у митних аукціонах
Для участі в митних аукціонах потенційний учасник сплачує гарантійний та реєстраційний внески та завантажує до пропозиції підписану за допомогою Кваліфікованого електронного підпису заявку на участь у митному аукціоні.
Зверніть увагу: за результатами електронного аукціону протокол потрібно підписати за допомогою Кваліфікованого електронного підпису в день аукціону.
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту у випадку відсутності РНОКПП);
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту у випадку відсутності РНОКПП);
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (платіжне доручення або квитанція про оплату);
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (платіжне доручення або квитанція про оплату);
Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту у випадку відсутності РНОКПП).
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf» та «*p7s». Тобто для кожного файлу «*pdf» додавати підписаний файл у форматі «*p7s» за допомогою кнопки "Завантажити підписаний документ".
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Копія облікової картки платника податків, а для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті - копія паспорта громадянина України (у випадку наявності паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, до заявки на участь в аукціоні додається копія такого паспорту або копія облікової картки платника податків за вибором особи);
Документи для участі в аукціонах з продажу майна банкрутів для фізичних осіб
Копія облікової картки платника податків, а для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті - копія паспорта громадянина України (у випадку наявності паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, до заявки на участь в аукціоні додається копія такого паспорту або копія облікової картки платника податків за вибором особи);
Документи для участі в аукціонах з продажу майна банкрутів для юридичних осіб
Зверніть увагу: Переможець зобов’язаний надати організатору довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
Зверніть увагу! Заявником може бути фізична особа - підприємець або юридична особа, яка, на підставі пункту 9 статті 1 закону України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними», пройшла процедуру обов’язкової реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного пробірного контролю (Міністерстві фінансів України).
Документи для участі в аукціонах з продажу бурштину для фізичних осіб-підприємців
Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту у випадку відсутності РНОКПП);
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Зверніть увагу! Заявником може бути фізична особа - підприємець або юридична особа, яка, на підставі пункту 9 статті 1 закону України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними», пройшла процедуру обов’язкової реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного пробірного контролю (Міністерстві фінансів України).
Документи для участі в аукціонах з продажу бурштину для юридичних осіб
Оплату гарантійного та реєстраційного внеску необхідно здійснювати виключно з банківського рахунку потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (також можна здійснювати оплату картою через мобільні додатки Приват24, Монобанк та інші).
Оплата гарантійного та реєстраційного внесків через касу банку та/або термінали самообслуговування не допускається.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото. Паперові примірники зазначених документів необхідно буде направити разом з підписаним протоколом про результати аукціону.
Документи для участі в аукціонах з продажу об'єктів Великої приватизації для юридичних осіб
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням
Остання річна або квартальна фінансова звітність з відміткою про її отримання (квитанція №2 якщо звітність подавалася в електронній формі або відмітка на паперовому примірнику звітності);
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (платіжна інструкція або платіжне доручення);
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (платіжна інструкція або платіжне доручення);
Оплату гарантійного та реєстраційного внеску необхідно здійснювати виключно з банківського рахунку потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку.
Оплата гарантійного та реєстраційного внесків через касу банку та/або термінали самообслуговування не допускається.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото. Паперові примірники зазначених документів необхідно буде направити разом з підписаним протоколом про результати аукціону.
Завантаження основних довідників ...
Завантажити документ
Увага! Значення зміні не підлягає.
Варто пам’ятати, що є обмеження стосовно розміру файлу – не більше 50 МБ.
Обрати файл
Підтвердження дій
Список документів
Список документів пустий
Зміна користувача
Повідомлення
Вам необхідно увійти до особистого кабінету
Якщо Вас зацікавив лот, але не влаштовує зазначена ціна, Ви можете оформити зустрічну заявку. Наші менеджери зв'яжуться з Вами
Повідомлення
Попередні версії документів
Відмова від підтвердження
У разі відмови від підтвердження електронної пошти системні листи, у тому числі посилання на аукціон, з електронного майданчика можуть не надходити. Ви дійсно хочете відмовитися від підтвердження скриньки?
Перегляд документу
Зверніть увагу!
Зважаючи на реалії сьогодення, зокрема постійні кіберзагрози з боку держави-агресора, її громадян та інших недружньо налаштованих осіб, радимо Вам змінити Ваш пароль для входу в особистий кабінет на електронному майданчику на більш надійний. Для створення надійного паролю рекомендуємо використовувати великі та маленькі латинські літери, цифри та символи (*/-+=#*[]{} тощо). Це значно підвищить безпеку Вашого особистого кабінету.