Мала приватизація на офіційному майданчику Прозоро.Продажі
Пошук аукціону
Кількість аукціонів за вашим запитом: 278
SPE001-UA-20250120-44477
Єдиний майновий комплекс Харківського державного дослідного протезного підприємства
Нерухоме майно в складі об'єкта приватизації складається з: одноповерхової будівлі 1969 року побудови загальною площею 761,7 кв. м Електропостачання, водопостачання, каналізація наявні, опалення центр
3 561 000.00
грн.
Прийняття заяв на участь
7 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 29.01.2025 12:00
Замовник
РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
SPE001-UA-20250120-07525
Державний пакет акцій розміром 100,00 % статутного капіталу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІНСТИТУТ ТИТАНУ» (Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 180), що становить 75 311 000,00 штук акцій
Державний пакет акцій розміром 100,00 % статутного капіталу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІНСТИТУТ ТИТАНУ», що становить 75 311 000,00 штук акцій
49 394 500.00
грн.
Прийняття заяв на участь
7 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 29.01.2025 12:40
Замовник
РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ, ЗАПОРІЗЬКІЙ ТА КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ
SPD001-UA-20250119-52963
Нежитлова будівля, загальною площею 54,9 кв.м. за адресою: с. Гнилець, вул. Центральна, буд. 19
Нежитлова будівля, загальною площею 54,9кв.м, розташована на земельній ділянці площею 0,0682 га., кадастровий номер 7121284000:02:001:0188 за адресою:
с. Гнилець, вул. Центральна, буд. 19, Звенигор
39 825.00
грн.
Прийняття заяв на участь
7 дн. 10 год. 58 хв.
Старт аукціону: 28.01.2025 09:35
Замовник
Виконавчий комітет Звенигородської міської ради
SPE001-UA-20250119-60017
Частина будівлі (офіс) загальною площею 316,10 кв. м з майном у складі: котел газовий "Confed 28", малогабар. ПК у складі процессора Intel Dual Core Celeron 847 (1.1ГГЦ), охоронно-пожежна сигналізація
Частина будівлі (офіс) загальною площею 316,10 кв. м з майном у складі: котел газовий "Confed 28", малогабар. ПК у складі процессора Intel Dual Core Celeron 847 (1.1ГГЦ), охоронно-пожежна сигналізація
1 509 857.79
грн.
Прийняття заяв на участь
6 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 28.01.2025 12:30
Замовник
РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ, ЗАКАРПАТСЬКІЙ ТА ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ
SPE001-UA-20250119-86741
Адміністративна будівля бувшої Власівської сільської ради
Адміністративна будівля села Власівка, вул. Каштанова, 24
90 000.00
грн.
Прийняття заяв на участь
6 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 28.01.2025 12:55
Замовник
КЕГИЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
SPE001-UA-20250119-45645
Будівля майстерні, А, загальною площею 117,1 м.кв. Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, проспект Космонавтів, будинок 67-А
Будівля майстерні, А, загальною площею 117,1 м.кв. Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, проспект Космонавтів, будинок 67-А
1 577 688.50
грн.
Прийняття заяв на участь
28 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 19.02.2025 12:50
Замовник
Департамент комунального майна Вінницької міської ради
SPE001-UA-20250119-77753
Цокольне приміщення №10, №11 по вул. О. Антонова, 11
Цокольне приміщення №10, №11 загальною площею 47,5 м2, 1967 року забудови за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н., м. Вінниця, вул. О. Антонова, 11
134 282.50
грн.
Прийняття заяв на участь
28 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 19.02.2025 11:50
Замовник
Департамент комунального майна Вінницької міської ради
SPE001-UA-20250119-49374
7/100 часток нежитлових приміщень, прим. №2, загальною площею 8,2 м.кв. Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Хлібна, 3
7/100 часток нежитлових приміщень, прим. №2, загальною площею 8,2 м.кв. Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Хлібна, 3
169 058.88
грн.
Прийняття заяв на участь
28 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 19.02.2025 11:05
Замовник
Департамент комунального майна Вінницької міської ради
SPE001-UA-20250119-91616
Нежитлова будівля, загальною площею 306,3 м.кв. Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Гавришівка, вул. Шевченка, буд. 6
Нежитлова будівля, загальною площею 306,3 м.кв. Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Гавришівка, вул. Шевченка, буд. 6
659 909.00
грн.
Прийняття заяв на участь
28 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 19.02.2025 12:45
Замовник
Департамент комунального майна Вінницької міської ради
SPE001-UA-20250119-10634
Нежитлова будівля по вул. Павла Корнелюка, 38-Б
Нежитлова будівля ЦТП літ. "А" загальною площею 422,3 м2, 1990 року забудови за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н., м. Вінниця, вул. Павла Корнелюка, 38-Б
1 343 530.00
грн.
Прийняття заяв на участь
28 дн. 14 год. 38 хв.
Старт аукціону: 19.02.2025 11:55
Замовник
Департамент комунального майна Вінницької міської ради
Офіційно продаж об’єктів малої приватизації на Прозоро стартував у липні 2018 р. – перші лоти на аукціони виставили Житомир, Львів і Ізмаїл. Ініціатором проекту стали активісти команди Prozorro, процес також активно підтримувала Антикорупційна ініціатива ЄС в Україні. За допомогою електронного аукціону з малої приватизації безліч наших співгромадян започаткували власну справу. Адже щодня тут виставляють на продаж тисячі цікавих приміщень, придбати які можуть усі бажаючі.
Як відбувається мала приватизація на Прозоро.Продажі – переваги відкритих електронних аукціонів
Суть публічних аукціонів з малої приватизації полягає у відкритому та максимально доступному продажу підприємств, будинків, земельних ділянок, цінних паперів, що перебувають у власності держави чи місцевих територіальних громад. Головна умова – вартість об’єктів, виставлених на Прозоро.Продажі, не має перевищувати 250 млн. грн. Власниками лотів в даному випадку виступають Фонд державного майна України, місцеві ради та різноманітні органи приватизації – від загальнодержавних до локальних територіальних громад. Всього за рік завдяки реалізації подібних об’єктів на Прозоро.Продажі держбюджет отримав додаткові 1,7 млрд. грн., при цьому загальна кількість учасників, які змагалися за лоти, склала 2 700 осіб. Головними перевагами відкритих аукціонів з малої приватизації в системі Prozorro.Sale є:- доступність;
- швидкість;
- публічність і повна прозорість – як для контролюючих органів, так і для звичайних громадян;
- відсутність додаткових витрат на проведення звичайних офлайн-торгів;
- залучення великої кількості потенційних покупців;
- встановлення справедливої ринкової ціни на майно, яке підлягає приватизації.